ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

مراسم تقدیر از افتخار آفرینان نونهال کانون باقر العلوم برگزار شد

 

مراسم تقدیر از افتخارات شهرستان تایباد که در رشته ورزشی فوتسال با نام کانون باقرالعلوم استان مازندران شرکت کرده بودند ، با حضور روحانی و جمعی از اعضای  هیئت امنای مسجد امام محمد باقر و همچنین مسئول کمیته  فوتسال تایباد در محل این مسجد برگزار شد .


 تقدیر از نونهالان کانون باقر العلوم که در رقابت های فوتسال کشوری به مقام سوم رسیدند چهارشنبه شب ۶ شهریور ماه در مسجد امام محو باقر انجام شد .


در این مراسم حجت‌الاسلام عسگری؛ امام جماعت مسجد امام محمد باقر با بیان تبریک  به مناسبت کسب عنوان سوم کشوری رقابت های آبشار عاطفه ها ، این مقام را ارزشمند دانست و افزود این برای مسجد خیلی با ارزش است که در مجموع ۳۲ تیم  بتواند سوم شود  و آن را موفقیتی بزرگ قلم داد کرد و گفت که این موفقیت‌ها نیز  باید ادامه دار باشد.

وی در پایان نطق خود از تمام کسانی که برای تیم اعزامی زحمت کشیدند تا تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنند ، تشکر و قدر دانی کرد.


در ادامه این مراسم کانون فرهنگی هنری باقر العلوم از دو تن از خیرین که در این رقابت ها تیم باقر العلوم را حمایت کردند تجلیل کرد . 


همچنین در پایان مراسم از کلیه افراد اعم از بازیکنان،کادرفنی،سرپرست،کادر پشتیبانی با اهدای مدال و لوح نیز تقدیری به عمل آمد .و در نهایت جام برنزی چهارمین دوره  مسابقات کشوری آبشار عاطفه ها به امام جماعت مسجد امام محمد باقر اعطاء گردید.

 

مابقی تصاویر  را  در ادامه  مطلب مشاهده نمایید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی