ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تیم فوتسال وحدت الماس در جام شهدا شرکت کرد .

جام شهدا با حضور 24 تیم در دو رده نونهالان و نوجوانان از 20 آذر ماه 98 در سالن 9 دی سپاه پاسداران شهرستان تایباد آغاز شد که وحدت الماس در هر دو رده شرکت و تیم داری می کند .

 

تیم نونهالان وحدت الماس در اولین دیدار خود پنجشنبه گذشته به مصاف  املاک نور رفتند و با این که  3 بر 0 از حریف عقب افتاده بودند اما در نهایت با زدن سه گل توسط « عرفان برهانی و 2 گل عمران شکسته » بازی را به تساوی کشاندند و این دیدار 3 بر 3 به پایان رسید .

 

همچنین تیم نوجوان وحدت الماس هم نیز در هفته اول  لیگ شهدا رو در روی تیم 19 اسپرت قرار گرفت و با توجه به این که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود  ، در نیمه دوم با دریافت 2 گل نتیجه را 2 بر 1 بر حریف خود واگذار کرد 

 

تنها گل وحدت الماس را این در دیدار « زکریا خرم نیا» به ثمر رساند 

 

گفتنی است که تیم نوجوانان وحدت الماس در هفته دوم استراحت دارد .

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۰:۵۲
ahmad seydmohammadi

موبایلگرافی

 

 

 

۰ نظر ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۰:۰۵
ahmad seydmohammadi

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکترحسن روحانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان گفت:حضور مردم در راهپیمایی علیه آشوب گران جای قدردانی و تشکر دارد.

او افزود:مردم در این شرایط که دشمن مترصد فرصت بود پاسخ دندان شکنی به آشوب گران و حامیان آن‌ها دادند.

اوگفت:با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین دشمنان باتمام قوت وارد میدان شدند تا به استقلال و آزادی مردم لطمه بزنند که مردم با وقار ما با صلابت به دنیا نشان دادند که در مقابل توطئه خارجی خواهند ایستاد و با آشوبگران مقابله خواهند کرد.

رئیس جمهور اذعان کرد:حضور مردم در راهپیمایی علیه آشوبگران که جرقه آن از زنجان و تبریز زده شد، فتنه را در نطفه خفه کرد و با سرایت این راهپیمایی به سایر شهر‌های کشور بساط آشوبگران برچیده شد.

 روحانی افزود: با بهره برداری از خط آهن میانه بستان آباد امیدواریم شاهد صرفه جویی در وقت مردم و تسریع در نقل و انتقال مسافران، تجار، حمل و نقل و بار به نقاط مختلف کشور باشیم.

اوگفت: خط آهن رشت- آستارا و چابهار زاهدان از دیگر طرح‌های مهم کشور در حوزه خط آهن است که تلاش می‌کنیم دراین دولت به بهره برداری برسد.

او بیان کرد: در دولت یازدهم برای مسائل زیربنایی سرمایه گذاری کرده ایم و در زمینه محیط زیست، بهداشت و سلامت، راه، حمل و نقل، کسب و کار اقدامات بزرگی انجام شده است.

روحانی گفت: کار‌های بسیار مهمی در طول زمان تحریم  انجام شده است. به عنوان مثال تولید بنزین در این دولت از ۵۲ میلیون لیتر در روز به ۱۰۷ میلیون لیتر در روز رسیده است.

رئیس جمهور گفت: طرح سهمیه بندی بنزین قرار بود از سال ۹۶ اجرایی شود که بنا به شرایط و مقتضیات کشور و با جلساتی که در مجلس تشکیل شد اجرای این طرح به تعویق افتاد.

او گفت:هدف از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین این بود که علاوه بر صرفه جویی در مصرف بنزین به ۲۴ میلیون خانوار نیازمند نیز کمک کنیم.

روحانی گفت: از صاحبنظران درخواست می‌کنیم اگر نقدی به این طرح دارند آن را اعلام کنند تا اصلاح کنیم.

او افزود: دشمن باسوء استفاده از طرح اجرای سهمیه بندی بنزین تلاش کرد تا امنیت جامعه را به هم بزند که با هوشیاری مردم نتوانست این کار را انجام دهد.
رئیس جمهورگفت:به مخیله دشمن نمی‌گنجید که بعد از این آشوب‌ها مردم متدین شهر‌ها به میدان بیایند و در همه شهر‌های ما از اقدامات آشوب گران اعلام انزجار شود و دشمن در این توطئه نیز مضمحل شود.

او گفت: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بسیج در کنار کار عظیم مردم این غائله را خاموش کردند و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن کشیدند.
روحانی گفت: طرح‌هایی که امروز در این استان به بهره برداری رسید نشان می‌دهد که کشور در مسیر توسعه در حال پیشروی است و قطار توسعه کشور از حرکت باز نخواهد ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان نیزدراین جلسه گفت:از همه دستگاه‌های دولتی کشوری و استانی در راستای رفع مشکل زلزله زدگان سراب و میانه تشکر و قدردانی ویژه داریم و امیدواریم تداوم خدمات از سوی این دستگاه‌ها بهزلزله زدگان ، تلخی این حادثه از کام مردم این مناطق برداشته شود.

او افزود: از دلیر مردان و شیر زنان آذری بخاطر حضور باشکوه درراهپیمایی علیه آشوب گران تشکر ویژه دارم که بار دیگر پیشگامی خود را در گام دوم انقلاب ثابت کردند.

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت:مردم آذربایجان شرقی قدردان احیای دریاچه ارومیه و طرح‌های عمرانی که در این استان انجام شده هستند.

او گفت:در ماه‌های اخیر در حوزه معادن نیز کار‌های خوبی در دولت انجام شده است که قدردان آن هستیم.

او افزود:در حوزه راه و راه آهن نیز تحولات عظیمی در این استان در این دولت اتفاق افتاده است که افتتاح این راه آهن امروز یکی از این دستاوردها است.

او گفت: آذربایجان شرقی از قدیم الایام محل اتصال ایران به اروپا بوده است که انتظار می‌رود با تمهیدات اتخاذ شده از سوی دولت با اتصال این راه آهن به ترکیه و جمهوری آذربایجان شاهد بازسازی شکوه گذشته باشیم.

استاندارآذربایجان شرقی گفت:۱۴۰ شرکت دانش بنیان تاسیس شده، ۷۰۳ جواز تاسیس صادر شده، ۵۷ هزارهکتار آبیاری نوین داشته ایم و، صادرات غیر نفتی استان با افزایش ۵۰ درصدی روبرو بوده است.

قلی اله قلیزاده نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند نیز در این جلسه گفت: اعتبارات این استان پایین‌تر از برخی استان‌های کشور است و ضرورت دارد اعتباراتی که شایسته خطه آذربایجان است در بودجه امسال به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شود.

اوافزود: آزاد راه تبریز-باکو، آزادراه تبریز بازرگان، بزرگراه تبریز-اهر، بزرگراه تبریز-سهند، از جمله طرح‌هایی هستند که نیازمند اختصاص بودجه و تکمیل است و حمایت دولت را می‌طلبد.

او گفت: سد قیزقلعه سی با بیش از ۵ هزار میلیارد تومان با پیشرفت بالای ۹۰ درصد الان به دلیل نبود ۲۵۰ میلیارد تومان ناتمام باقیمانده است که نیازمند توجه دولت است.

پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم گفت: در صورت نهایی شدن انتقال چهار کیلومتر آب باقیمانده از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه شیرینی احیای دریاچه در این دولت را به کام مردم شیرین تر خواهد بود.

 

منبع :www.yjc.ir

۱ نظر ۰۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۴۵
ahmad seydmohammadi

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از اتصال اینترنت همراه در تهران و ۷ استان دیگر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد.

شایان ذکر است اینترنت اپراتور ایرانسل و همراه اول وصل شده است و اینترنت  رایتل نیز تا ساعاتی دیگر در استان‌های یادشده وصل خواهد شد.

 

منبع:www.yjc.ir

۰ نظر ۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۸:۱۹
ahmad seydmohammadi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر ۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۴
ahmad seydmohammadi

 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  با برقراری اتصال اینترنت ثابت در استان‌های مختلف کشور، برقراری اتصال خطوط تلفن همراه در برخی استان‌های کشور نیز آغاز شده است.

در حال حاضر اتصال خطوط تلفن همراه اپراتور‌های اول و دوم در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت انجام شده است و اتصال به اینترنت مشترکان اپراتور‌ها در سایر استان‌ها نیز پس از مجوز شورای امنیت کشور انجام خواهد شد.

علی رغم بازگشایی اینترنت همراه در ۹ استان توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل، از حوالی ظهر امروز یکشنبه تا کنون، سایت نت‌بلاکز که وضعیت اتصال اینترنت همراه در ایران را رصد می‌کند، سطح دسترسی مشترکان ایرانسل را ۹۵ درصد و همراه اول را یک درصد نشان می‌دهد که حاکی از اشتباه این سایت در رصد آی. پی آدرس‌های متصل به اینترنت است و پیگیری‌های سیتنا نشان می‌دهد که دسترسی مشترکان این دو اپراتور به اینترنت در استان‌های اعلام شده به میزان یکسان است.

 

منبع: www.yjc.ir

۵ نظر ۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۵
ahmad seydmohammadi

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .

همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .

لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان _ www.yjc.ir 

۶ نظر ۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۰:۵۶
ahmad seydmohammadi