ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است


۱ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۶
ahmad seydmohammadi
۱ نظر ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۶
ahmad seydmohammadi

جهت دریافت روی لینک زیر کلیک نماید .


دریافت

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۳۳
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۹
ahmad seydmohammadi

۱ نظر ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۲۴
ahmad seydmohammadi




چگونه به جنگ فناوری ماهواره برویم؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز جهان غرب در دادن فرهنگ مبتذل خود به کشورهای اسلامی از جمله ایران عزیز ما بسیار سخاوتمند است و تمام تلاش خود در این زمینه معطوف کرده است و میلیاردها دلار بابت آن خرج می کند ولی در دادن فن آوری و پیشرفت علمی به ما بسیار بخیل و تنگ نظر می باشد همان طور که در قضیه فن آوری هسته ای آن را مشاهده کردید .

یکی از روش ویرانگر فرهنگی غرب برای از بین بردن اعتقادات مذهبی مردم ما و فروپاشی بنیان خانواده در ایران برنامه های ماهواره ای می باشد. که متأسفانه در کشور ما بسیار فراگیر شده است به طوری وقتی به بعضی از شهرهای ایران می رویم با صحنه ای بس عجیب مواجه می شویم ساختمان ها از بس آنتن بشقابی به آن متصل شده است که به مانند جوجه تیغی شده است.

حال برای مبارزه با این تک فرهنگی غرب باید چه کرد؟؟؟

 یکی از این روش ها روش اصل قرار دادن زندگی سنتی است و  روش دیگر استفاده از تکنولوژی بر علیه تکنلوژی است .

 در یک فیلم خارجی  که یک نفر برای شکستن فن آوری امنیتی یک مکان امنیتی یک فن آوری جدید ساخته بود وقتی رفیق او با این مفهوم پرسید: چگونه می خواهی بر این فن آوری امنیتی پیروز شوی؟؟؟ به او با این مفهوم گفت: این فقط یک فن آوری است و برای شکستن یک فن آوری باید با فن آوری  به جنگ آن رفت حال اینجانب می خواهم بگویم که برای پیروزی بر فن آوری ماهواره غربی باید با فن آوری ماهواره به جنگ آن رفت.




۰ نظر ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۴
ahmad seydmohammadi




چرا با توجه به وجود احادیثی از رسول خدا(ص) مبنی بر باطل کردن روزه با گناه غیبت، این گناه از مبطلات روزه در کتاب‌های احکام آورده نمی‌شود؟

1. همان طور که کارهای نیک و اعمال صالح انسان دارای درجات متفاوتی از ارزش و ثواب هستند،  گناهان انسان نیز از نظر فساد و عقوبت در یک سطح نیستند. این‌گونه احادیث، بیانگر بزرگی گناه غیبت و شدت فساد آن است؛ زیرا غیبت با بزرگ‌ترین سرمایه مردم یعنی با آبروی آنان سرو کار دارد. از این‌رو، اسلام عزیز آن را مذموم شمرده و با تعبیرات بسیار شدید از آن یاد کرده تا همگان را متوجه مضرات و آثار سوء آن کرده و از ارتکاب چنین گناهی باز دارد.[1]

2. از روایات ائمه معصومین(ع)، این‌گونه بر می‌آید که روزه‌داری؛ دارای مراتبی است و مرتبه ظاهری  آن، همان است‌که در منابع فقهی به آن اشاره شده و برای آن شرایط و مبطلاتی ذکر نموده‌اند، اما مرتبه‌ی بالاتر و باطنی روزه، آن است که شخص روزه‌دار، تمام اعضای بدن او روزه باشد؛ یعنی بتواند چشم، گوش، زبان و سایر اعضایش را از حرام دور نگه دارد.[2] باید توجه داشت که چنین روزه‌ای است که مورد قبول حق تعالی قرار می‌گیرد و آن آثار کامل خود را به همراه خواهد داشت.

البته در مرحله‌ی نخست، هر مکلفی مأمور به انجام واجبات -به همان شکلی که در منابع فقهی بیان شده است- می‌باشد، چرا‌که ترک واجب، به بهانه‌ی عدم قبولی آن، خودش جُرم بوده و دارای عقوبت الاهی است.          

در نتیجه، روزه با ترک سایر واجبات یا همراه با انجام محرمات و گناهانی همچون «غیبت»، نتیجه مطلوب خود را نخواهد داشت، اما از آن‌جا که هر کدام از این اعمال دارای حکمی مستقل هستند که به تنهایی نیز آثار و نتایجی دارند، غیبت کردن، موجب بطلان روزه نخواهد شد، بلکه از ارزش و اثر واقعی آن می‌کاهد.[3]

[1]. برگرفته از نمایه «غیبت و اهمیت توبه از آن»، سؤال 4166.
[2]. ر.ک: ابن حیون، نعمان بن محمد مغربى‏، دعائم الإسلام، محقق، فیضى، آصف‏، ج ‏1،ص 268، مؤسسة آل البیت علیهم السلام،‏ قم، چاپ دوم، 1385ق‏.
[3]. ر.ک: نمایه «مبطلات روزه»، سؤال 5859.
منبع:islamquest.net

۰ نظر ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۰
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۱۹
ahmad seydmohammadi

سخنرانی بسیار زیبا و شنیدنی آیت الله سیفی مازندرانی در اعتراض به سند ننگین 2030 در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی و در جمع علما و روحانیون طلاب و فُضلای قم : 

( 23 اردیبهشت ماه 96 )





۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۱
ahmad seydmohammadi

نماهنگ زیبای حامد جلیلی  با نام  دعا برای ظهور 

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۴
ahmad seydmohammadi