ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

یاد بگیریم که در زندگی دیگران دخالت نکنیم 😏

 جوانی از رفیقش پرسید: کجا کار می‌کنی ؟ 
گفت: پیش فلانی، پرسید ماهانه چند می‌گیری ؟
گفت: 5000 افغانی، باز پرسید:
 همه ا‌ش همین 5000؟ چطور زنده ‌ای تو؟ صاحب کار قدر تو را نمی‌ داند... این حقوق تو خیلی کم است !!!
آن مرد با شنیدن سخنان دوستش آهسته آهسته از شغلش دلسرد شد و درخواست حقوق بیشتر کرد، صاحب
کار هم قبول نکرد و اخراجش کرد قبلا وظیفه داشت، اما حالا بیکار است.

- زنی کودکی را به دنیا آورد ، زن دیگری گفت : به مناسبت تولد کودک تان، شوهرت برایت چی خرید ؟ گفت هیچ چیز !
گفت: مگر می شود ؟! یعنی تو برایش هیچ ارزشی نداری ؟!
بمب را انداخت و رفت ، ظهر که شوهر به خانه آمد، دید که زنش عصبانی است و …. کار به دعوا کشید و تمام.

- پدری در نهایت خوشبختی است ، یکی می‌رسد و می‌گوید : پسرت چرا برایت سر نمی‌زند ؟ یعنی آن قدر مشغول است که وقت نمیکند ؟! و با این حرف ، صفای قلب پدر را تیره و تار می‌کند

این است، سخن گفتن به زبان شیطان.
در طول روز خیلی سؤال ها را ممکن است از همدیگر بپرسیم :
چرا نخریدی ؟
چرا نداری ؟
چرا نامد؟
چطور این زندگی را تحمل می‌کنی؟ 
یا چطور فلانی را تحمل میکنی؟
چطور اجازه می دهی؟

ممکن است هدف مان صرفا کسب اطلاع باشد، یا از روی کنجکاوی یا
فضولی و …. اما نمی‌دانیم چه آتشی به جان شنونده می‌اندازیم !

کور، وارد خانه ‌ی مردم شویم
و کـَر از آنجا بیرون بیاییم.

پ.ن؛ بیایید از سخنان نامرتب و ناخوشایند بپرهیزیم.
چون خیلی چیزها به ما ربطی ندارد.

و در زندگی مردم کاری نداشته باشیم چون شاید یک حرف ما منجر به جدایی و بدبختی دیگران شود. 

۱ نظر ۲۴ مهر ۹۸ ، ۰۶:۵۸
ahmad seydmohammadi

 

چقدر خوبه که همیشه جزء بر ترین ها باشیم

 

۰ نظر ۱۸ مهر ۹۸ ، ۰۹:۲۳
ahmad seydmohammadi

#خودارضایی 

در گذشته #خود_ارضایی گونه‌ای از انحراف‌های جنسی و ذهنی شمرده می‌شد. در اروپای قرن نوزدهم پزشکان، معلمان و مربیان با خودارضایی همچون یک بیماری اپیدمیک که باید ریشه‌کن شود برخورد می‌کردند و به والدین هشدار می‌دادند که همیشه باید در مقابل این خطر گوش به زنگ باشند.به نظر برخی اکنون از دیدگاه پزشکی مدرکی وجود ندارد که خودارضایی چه از لحاظ جسمی یا روحی روانی مضر باشد ؛ با این وجود، این باور ریشه‌دار که خودارضایی باعث عوارضی همچون مشکلات عصبی، سیاهی دور چشمها، قوس کمر، کوری، سکتهٔ قلبی، مشکلات جنسی، یا لرزش دست می‌شود هنوز در میان بسیاری از عوام شایع است. امروزه متخصصان، خودارضایی را گونه‌ای از فعالیت جنسی می‌دانند که طبیعی، سالم، مطلوب و امن است. تنها هنگامی خودارضایی می‌تواند مشکل‌ساز شود که فرد را از برقراری رابطهٔ با شریک جنسی‌اش بازدارد. از نظر برخی از پزشکان خودارضایی چه در مردان چه در زنان، در صورت میانه‌روی هیچ عارضهٔ خاصی در بدن ایجاد نمی‌کند و می‌تواند نوعی از رفتار جنسی محسوب شود و به حفظ سلامت جنسی انسان کمک کند.خودارضایی در ریزش مو، به وجود آمدن آکنه و ضعف منی و نطفه شخص بی‌تاثیر است.همچنین استمناء در ظاهر فرد تأثیرگذار نیست. خودارضایی به خودی خود هیچ مشکل روانی و ذهنی ایجاد نمی‌کند و در صورتی که در نظر فرد عملی منفور نباشد باعث برطرف شدن افسردگی و بالا رفتن اعتماد به نفس شخص می‌شود. خودارضایی در ضعف بینایی و بطور کلی تحلیل قوای جسمانی هیچ نقشی ندارد.

خودارضایی در اکثر #زنان باعث کاهش فشارهای عصبی قبل از #قاعدگی می‌شود. علاوه بر آن خودارضایی در زنان  می‌تواند در اینکه چطور به ارگاسم برسند کمک کند. در مردان این عمل با افزایش زمان انزال و کنترل بیشتر آن، در رابطهٔ جنسی مفید خواهد بود. خودارضایی خصوصاً در روابطی که یکی از شرکای جنسی خواهان رابطهٔ جنسی بیشتری است می‌تواند مفید واقع شود.

 

_پروستات در مردان

#استمناء مرتب خصوصاً در سنین بالای ۵۰ سالبخاطر دفع عوامل بیماری‌زا از داخل پروستات از بروز این بیماری پیشگیری می‌کند.  از طرفی زیاده‌روی بیش از حد در استمناء (بیشتر از ۲۰ بار در ماه) می‌تواند در مردان از عوامل #سرطان پروستات در آینده محسوب شود.در سال ۲۰۰۳ یک گروه تحقیقاتیِ استرالیایی با سرپرستیِ گراهام گیلز از انجمن سرطان استرالیا به این نتیجه  رسیدند که خودارضایی به‌طور مکرر، احتمال ابتلا به سرطان پروستات در مردان را کاهش می‌دهد. مردانی که در دههٔ سوم زندگی خود (۲۰ تا ۳۰)، به‌طور متوسط ۵۵ بار یا بیشتر در هفته انزال داشتند، به‌طور قابل توجهی کمتر با خطر ابتلا به سرطان پروستات روبرو بودند. با این وجود این آزمایش‌ها نتوانستند ارتباط عِلّی مستقیم بین این دو را نشان دهند. این پژوهش همچنین نشان داد که افزایش تعداد دفعات انزال از طریق خودارضایی در مقایسه با افزایش انزال‌های ناشی از آمیزش جنسی برای افراد مذکر سودمندتر است. زیرا آمیزش جنسی با خطر ابتلا به بیماری‌های آمیزشی همراه است که این خود می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. دکتر آز دربارهٔ کاهش خطر احتمالی سرطان پروستات، سال ۲۰۱۶با اشاره به نتایج  معکوس مطالعات پیشین نتایج جدید دربارهٔ چه خودارضایی چه رابطه را تا ۲۱ بار در ماه مفید می‌داند.

به نظر می‌رسد این موضوع به سن افراد بستگی داشته باشد. تحقیقی دیگری در سال ۲۰۰۸ نشان داده که انزال‌های مکرر بین سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی می‌تواند با خطر بیشتر ابتلا به سرطان پروستات همبستگی داشته باشد. اما در همین تحقیق معلوم شد که انزال‌های مکرر در دههٔ ششم (۵۰ تا ۶۰) زندگی فرد، می‌تواند کمتر با خطر ابتلا به سرطان پروستات همبستگی داشته باشد.

_سیستم ایمنی بدن

استمنا یک یا دو بار در هفته همچنین می‌تواند باعث افزایش تولید گلبول‌های سفید خون در مردان شود و از این طریق سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد.

_ ارگاسم

در زنان، این باور عامی که خودارضایی رسیدن به ارگاسم را کند می‌کند یا باعث مختل‌شدن یا کم‌شدن لذت جنسی در آن‌ها می‌شود صحت ندارد. حتی مشاهدات نشان می‌دهد زنانی که خودارضایی می‌کنند از آنجا که مناطق حساس جنسی خود را بهتر درک کرده‌اند با هدایت‌کردنشریک جنسی خود زودتر و بهتر به اوج لذت جنسی می‌رسند.

_کیفیت خواب

در افراد مذهبی و جوامعی که خودارضایی در آن مذموم است در فرد ممکن است در طی خودارضایی یا پس از آن احساس ندامت یا انجام گناه دست دهد.اما از طرفی  خودارضایی باعث بهبود خواب فرد و کاهش استرس می‌شود. این عمل همچنین سبب بهبود حس احترام به نفس در شخص می‌گردد و با افزایش ترشح #اندورفین در #مغز، فرد سلامتی روحی و جسمی را احساس می‌کند .


این کردار باعث خالی شدن تنش و تصاویر جنسی ناخودآگاه انسان میشود. کلا سکس در انسان ماهیتی مقطعی و زمان محور و شرایط محور دارد. نیاز تمام مراحل جنسی دوره زمانی خاص خود را دارد. ارضای کامل در لحظه، وجود دارد ولی برای مدت زمان زیادی نمیتواند طول ارگاسم پایدار باشد. متاسفانه عامه مردم ما تفکری قشری و غیر علمی دارند و تحت سیطره ایده های دست دوم مذهبی و خرافه و احساس گناه هستند.
در حیوانات هم خودارضایی وجود دارد. خصوصا تیره های نزدیک به dna انسان (شامپانزه/گوریل/بابون/عنتر) و بعضی دیگر پستانداران.

زیگموند فروید اعتقاد داشت که خودارضایی بزرگسالان دوره نوزادی و رحمی را تداعی میکند(کودکان از 6 ماهگی به بعد اینکار را انجام میدهند).فروید گاهی دچار باورهای مذهب یهودیت در زندگی بود و در تنگنا برای ابراز عقیده بود...

من به مراجعین خودم که دچار مشکلات عدیده و بازتابی جنسی و فکری هستند.گاهی این مسئله را پیشنهاد میدم. گاه خانم ها مدت های مدید از رابطه جنسی محروم هستند. 
یک زن نباید منفعل باشد و عروسک دست مرد باشد که هر وقت او نیاز جنسی داشت ایشان مطیع باشد. 

کلا سد کردن غرائز جنسی باعث فرایند تصعید/والایش/sublimation میشود که برای مردم عادی با کار و شرایط زیستی ثابت و ماشینی خوب نیست. این روش خاص عرفا و سالکین و افراد خاص و منزوی است. 
خودارضایی نوعی خودکفایی جنسی است. خصوصا زمانی که شرایط  ازدواج مهیا نیست. یا زمانی که شریک جنسی ضعیف هست و ...
این نوع سکس خیلی بهتر از تجاوز و سکس های پر خطر است و انسان را  از جذب کردن عقده جنسی و عقده توجه جنسی و عقده حقارت جنسی دور میکند. در واقع نوعی فرآیند جنسی_ جسمی پیشگیرانه است. 
فیزیک مردان برای اینکار بهتر و به روز شده تر در طبیعت است. حس تجاوز و رویاهای سریع جنسی در مردان زیادتر از زنان است. آنان با استفاده از حواس شنوایی، بویایی و صحنه های دیداری تحریک میشوند. گاه خودارضایی سریعترین راه برای کاهش عطش شهوت و گرمای زیستی_ جنسی آنهاست. 
در تاریخ می بینیم که ختنه زنان برای جلوگیری از شهوت زنان و خودارضایی آنان ایجاد شد.

ناخودآگاه ما نیاز به چند لحظه ارگاسم یا همان خلسه روانی بی مطلقی دارد. سکس این حس را از id میگیرد و ایگو آنرا در کانون داوری میگذارد. سوپر ایگو هم وکیل و هشدار دهنده شرایط وجدانی و احساس گناه ست.

کسانی که کمتر ارضا میشوند دارای محتوای ناپایدار و مشوش و درهم تنیده شده در رویاهایشان هستند. این افراد مکانیسم سرکوبی را دامن میزنند. مشکل این افراد از سن 40 به بعد زیاد میشود و تنش های روان تنی را تجربه میکنند. گاه این افراد شکایت میکنند که زندگی را زندگی نکردند و ... 
عاقبت دچار حسرت جنسی میشوند و مسائلی مانند چشم چرانی و عقده های گسترده در روابط جنسی و عاطفی و اجتماعی با جنس متفاوت خود .

( #روانکاو_التقاطی )


 #خودارضایی در حیوانات :

خودارضایی علاوه بر انسان در بسیاری از گونه‌های دیگر از حیواناتِ وحشی گرفته تا حیوانات اهلی و آن‌هایی که در اسارت بسر می‌برند نیز مشاهده شده‌است.به عنوان  مثال نگه‌دارندگان اسب‌های نر خودارضایی برای آن‌ها را لازم می‌دانند و جلوگیری از خودارضایی اسب‌های نر بوسیلهٔ ابزارها را نادرست می‌دانند. هرچند که  خودارضایی در همهٔ پستانداران دیده می‌شود اما در هیچ جانوری تعداد دفعاتِ خودارضایی در ماده‌ها بیشتر از نرها نیست.

 

  منابع زبان اصلی:

 _↑ Bruce Bagemihl: Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity. St. Martin's Press, 1999. شابک: ‎۰-۳۱۲-۱۹۲۳۹-۸

_ ↑ ۵۴٫۰ ۵۴٫۱ Breeding Soundness Examination of the Stallion

_ ↑ Baker, Robin R. ; Bellis, Mark A. (November 1993). «Human sperm competition: Ejaculate manipulation by females and a function for the female orgasm." Animal Behaviour ۴۶ (۵): p887, 23p

 

۴ نظر ۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۷
ahmad seydmohammadi

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی ؛ مراسم پرفیض دعای ندبه شهرستان تایباد جمعه 12 مهر ماه در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار می گردد.

#لطفاً_رسانه_باشید

 

 

۰ نظر ۰۷ مهر ۹۸ ، ۰۸:۰۱
ahmad seydmohammadi

۱ نظر ۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۷:۵۷
ahmad seydmohammadi
" خالو " 
 
اصطلاحی که تایبادی ها علی الخصوص نوجوانان و  جوانان این شهر مرزی در این چند مدت زیاد شنیده اند.
 
اما « خالو ها » چه کسانی هستند ؟
 
 مدتی است که شهرستان تایباد افرادی را تحت عنوان خالو به خود می بیند .اما به راستی اینان چه افرادی هستند ؟
کسانی اند که با شمایلی نا به هنجار و بدنی پر از تتو با به همراه داشتن صلاح های سرد از قبیل : چاقو ،قمه و ... و انجام زورگیری و دیگر موارد در تایباد در حال جولان دادن هستند.
بگونه ای که بعضی از این افراد چنان آوازه پیداکردند که عموم مردم تایباد نامشان را وِرد زبان می آورند،بخصوص نونهالان و نوجوانان که حتی گویی برایشان الگو اند .و در کوچه کوچه های شهر درباره آنها بحث می کنند .
 
و متاسفانه با خبر شدیم که  تعدادی از همین افراد چند روز قبل باعث ایجاد یک درگیری در مرز تایباد شدند که بر اثر این درگیری 2 تن جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند.
 
اما این حادثه اول نیست و متاسفانه چندی است که شاهد حوادثی از این دست در شهرستان تایباد هستیم ، که خود ،  تلاش مضاعف نهاد های امنیتی شهرستان را می طلبد.
 
آیا به واقع مردم در شهر مرزی تایباد  امنیت دارند  ؟
 
برای پاسخ به سوال بالا می توانید در بخش نظر دهی پاسختان را اعلام نمایید .
 
 
متن از احمد صید محمدی 
۲ نظر ۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۸:۳۳
ahmad seydmohammadi