ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دیشب حوالی ساعات 23 نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، حمله موشکی را با هدف مجازات عاملین جنایات تروریستی اخیر تهران، در مقّر فرماندهی پایگاه های داعش واقع در دیرالزور سوریه را اجرا کردند.



گفته می شود در حملات دیشب که با برخورد 6 موشک همراه بوده است شمار کثیری از تکفیری ها به هلاکت رسیدند .

 همچنین نام یکی از معروف ترین فرماندهان داعش (ابوسعد) که تابعیت سُعُودی دارد هم در بین کشته شدگان  دیده می شود .


تصاویری از این حمله موشکی : 














۰ نظر ۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۸
ahmad seydmohammadi
از کودکی همیشه این سوال برایم مطرح بود که چرا قطار تا وقتی ایستاده است کسی به او سنگ نمی زند...
اما وقتی قطار به راه افتاد سنگباران می شود...
این معما برایم بود تا وقتی که بزرگ شدم و وارد اجتماع شدم دیدم این‏ قانون کلی زندگی ما ایرانیان است که هر کسی و هر چیزی تا وقتی که ساکن‏ است مورد احترام است.
تا ساکت است مورد تعظیم و تبجیل است اما همینکه به راه افتاد و یک قدم برداشت نه تنها کسی کمکش نمی‏کند ، بلکه‏ سنگ است که بطرف او پرتاب می‏شود و این نشانه یک جامعه مرده است ولی یک جامعه زنده فقط برای کسانی احترام قائل است که :
متکلم هستند نه‏ ساکت ، متحرکند نه ساکن ، باخبرترند نه بی‏خبرتر .
استاد مرتضی مطهری ـ کتاب حق و باطل
🔳 @moasse_rabas
۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۴
ahmad seydmohammadi

چگونه موفق شویم ؟


برای رسین به موفقیت پارامتر های مختلفی وجود دارد . که با رعایت آنها می توان به موفقیت و هدف پیش روی خود رسید .که در اینجا به 3 مورد از آنها اشاره خواهد شد .


1- داشتن اراده قوی و انگیزه استعداد و علاقه و آینده نگری  : 

از پارامتر هایی  که به نظر اینجانب مهم است داشتن انگیزه و اراده قوی و  استعداد و علاقه است . چنان چه فردی برای  برای انجام  هر فعالیت و کاری این مهم را نداشته باشد  یقیناً به مشکل بر خواهد خورد و آینده خوبی را در پیش روی خود نخواهد دید .

 

2-مشورت : 

دومین پارامتری که به نظرم در راه رسیدن به موفقیت مهم است گرفتن مشاوره است .


در هر کاری که مشغول به فعالیت هستیم؛ با مشورت گرفتن از دوستان و همچنین کسانی که در آن زمینه کاری تبهُر و مهارت کافی را  دارند ، می توانیم به موفقیت برسیم . چرا که از راه مشورت می توانیم با ( مزایا ، معایب ، ...  ) آشنایت پیدا نمایم . 


3-عدم  استرس:

سومین مهم نداشتن استرس و اضطراب در هر شغل  است؛ به گونه که اگر فردی در کار خود استرس داشته باشد از لحاظ روحی ، و جسمی و اجتماعی بهم ریخته می شود و نمی تواند به موفقیت برسد و باید از استرس و ایجاد کردن آن اجتناب نمایید. 


 

۰ نظر ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۵
ahmad seydmohammadi

1-شنونده ی خوب بودن

اگر فرد شنونده ی خوبی نباشد، حتی حنجره خوش صدا و ظاهر آراسته و با خبر بودن از راز و رمز درست حرف زدن هم نمی تواند او را به نتیجه دلخواه برساند. پس هنگام گفتگو، معجزه سکوت کردن را نباید  فراموش کرد.

2-عدم ترس از گاف

هر انسانی تپق می زند اما قدم بعد،عذر خواهی ست.فرد از شنونده پوزش می خواهد و جمله و یا کلمه اشتباه را اصلاح می کند.نباید تصور کرد دیگران متوجه خطاها نمی گردند بلکه آنها متوجه خطا می گردند و اگر تلاش برای اصلاح آن نبینند، حرف ها را جدی نمی گیرند



3-عدم قضاوت

قاطعیت در بیان نظرات درست است اما زمانی که پای انتقاد به میان می آید، قاطعانه و حق به جانب بودن کمکی نخواهد کرد.بنابراین جمله با عبارت من احساس می کنم. . .می بایست شروع شود و بد هم دلیل داشتن احساس ناخوشایند توضیح داده شود.

4-عدم بیان زیاده گویی

جهت به کرسی نشاندم حرف، کلام می بایست واضح و شفاف ادا گردد و گفتن مقدمه های طولانی فراموش گردد.اگر جملات به درستی ادا شود و کلمات خورد نشود.50 درصد راه پیموده شده.


5-واژه و صدا

در ارتباطات،نخستین موضوعی که جلب توجه می کند، صدا و طرز صحبت کردن طرف مقابل است.

هرواژه، کلمه یا جمله ای که در صحبت کردن به کار می گیریم،در معرفی ما به دیگران و برداشت آنها از شخصیت و رفتارمان موثر است.در حقیقت با نوع کلام خود می توانیم دیگران را جذب کلام و در پی آن شخصیت مان کنیم یا برعکس اطرافیان را از خود دور کنیم.

6-شمرده صحبت کنید

شمرده صحبت کردن نه تنها باعث می شود که شنوندگان درک بهتری از گفته های شخص داشته باشند، بلکه علائم اعتماد به نفس و خویشتن داری نیز در لحن نمود خواهد کرد.

معیار خوبی که برای شمرده صحبت کردن در نظر میگیرند قرائت یک شماره تلفن است، به نحوی که فرد شنونده قادر باشد آن را بنویسد.




۰ نظر ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۹
ahmad seydmohammadi

تیم ملی استرالیا امروز (پنجشنبه) در انتخابی جام جهانی در خانه به دیدار عربستان رفت. در حالی که پیش از شروع این دیدار طبق آداب و رسوم، قرار شده بود بازیکنان یک دقیقه سکوت برای احترام به قربانیان حادثه تروریستی لندن داشته باشند، بازیکنان عربستان در اقدامی بی شرمانه این کار را انجام ندادند و حتی نیمکت نشینان این تیم نیز توجهی به این کار نداشتند.

شاید بتوان گفت بازیکنان عربستان اطلاعی از این نداشتند ولی ادای اعترام چند بازیکن این تیم در زمین مسابقه، نشان می دهد که غالب بازیکنان این تیم اعتنایی به این امر نداشتند و از این موضوع نیز آگاهی نداشتند.


هواداران استرالیایی به شدت علیه این اقدام موضع گرفتند و خواستار محرومیت سنگین برای تیم ملی عربستان شدند

۰ نظر ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۸
ahmad seydmohammadi

سلام به همه شما عزیزان و بازدید کنندگان محترم .


به نوبه خودم عرض تسلیت دارم به مناسبت حادثه دل خراش تروریستی  که دیروز صبح توسط منافقین ملت و انقلاب در اطراف حرم مطهر امام و ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد که باعث به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان مان شد که اینجانب از خداوند متعال برای خانوادهایشان صبر  را  خواستارم .


باید به عنوان یک جوان انقلابی خدمت شما عرض کنم که :


خیلی ها فهمیدند که  یک عده هستند  برای امنیت ما و کشور خون  می دهند،و ارزشمندترین چیزی که هر فرد داره و به راحتی هم حاضر به دادنش نیست.خیلی ها هم فهمیدند که اگر ما امروز وحدت و انسجام نداشته باشیم  و برای امنیت کشورمان تلاش نکنیم عاقبتی همچون کشور هایی مانند : افغانستان ، سوریه ، یمن ، پاکستان ، عراق و . . . در انتظار ما خواهد بود.                                                            

پس بیایید به هوش باشیم 


۰ نظر ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۴
ahmad seydmohammadi

مجموعه 800 فونت فارسی و انگلیسی : 


* جهت دانلود می توانید روی لینک دریافت کلیک نمائید.


دریافت

۰ نظر ۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۲
ahmad seydmohammadi

دوستان سر صندوق های انتخاباتی


۰ نظر ۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۵
ahmad seydmohammadi