ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

در کنار هسته سردار سر لشکر سلیمانی

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

با توجه به هجمه های متعدد فرهنگی در جامعه  امروز ما توسط دشمنان ؛و از طرفی معضلات و آسیب های فروان فرهنگی موجود در شهرستان مرزی تایباد،بر خود لازم دانستم به عنوان کسی که دغدغه فرهنگی دارد و قریب به 3/5 سال کار فرهنگی و هنری انجام داده است  قدم کوچکی در این میدان بزرگ بردارم .



به اعتقاد اینجانب یکی از مکان های می توان در آن کار فرهنگی کرد و جوان را با آن اُنس داد مسجد است ، و اگر نوجوان ویا جوان با مسجد اُنس گرفت دنبال برنامه های بیهوده نم رود و همچنن جلوی خیلی از نا هنجار ها گرفته می شود از قبیل : کوچه نشین که در منطقه ما مرسوم است .


همانطور که گفتم بر خود لازم دانستم تا قدمی هر چند کوچک در این را بردارم  . از همین رو طرح هسته های تربیتی  اخلاقی را در مساجد با هماهنگی همگارانمان در موسسه فرهنگی و هنری رَبَس طیبات از حدود سه هفته قبل آغاز کرده ایم که امید داریم مثبت باشد برا شهرستان و نوجوانان شهرستان .


این طرح که به صورت آزماشی اکنون مسجد موسی بن جعفر تایباد اجرا می شود و انشالله تا پایان سال در دیگر مساجد سطح شهرستان هم اجرا خواهد شد.  این طرح در مسجد موسی بن جعفر تحت عنوان هسته سردار سرلشکر قاسم سلیمانی هفته ای سه شب برگزار می شود که یک شب آن با نو جوانان آشنایی با قرآن کریم و دو شب دیگر پیرامون مباحث تربیتی و اخلاقی برای نوجوانان و جوانان عزیز صحبت می شود .




۹۶/۰۹/۲۶
ahmad seydmohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی