ما مَردم ( We are people )

ما مَردم ( We are people )

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِیهَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.



با سلام و عرض ادب و احترام به بازدیدکنندگان محترم .


اینجانب احمد صید محمدی ، متولد اول مرداد ماه 1373 ، در شهرستان تایباد هستم .

هدف از تشکیل این وبگاه ، بیشتر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و همچنین شناساندن منطقه خراسان به شما بزرگمهران است .


جهت ارتباط با اینجانب :

پست های الکتریکی :

ahmad_seydmohammadi@yahoo.com

ahmadseydmohammadi94@gmail.com

تلفن تماس : 09151272283

نویسندگان

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


به گزارش نجوا ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دیروز (دوشنبه) در نخستین اظهار نظر رسمی خود درباره فاجعه منا اعلام کرد اظهارات غیرمسئولانه و با اغراض سیاسی علیه مدیریت کشورش برمناسک حج، این کشور را از ارایه خدمت به زائران خانه خدا بازنخواهد داشت.نخستین اظهار نظر پادشاه عربستان پس از فاجعه منا: اظهارات غیر مسئولانه با هدف سیاسی علیه مدیریت سعودی بر مناسک حج ما را از خدمت به زائران بازنخواهد داشت

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت شبکه خبری "ای بی سی" آمریکا، ملک سلمان دوشنبه در اظهاراتی در جلسه کابینه  سعودی برای نخستین بار پس از فاجعه منا در واکنش به این حادثه گفت:" اظهارات غیر مسئولانه که با اغراض سیاسی از این حادثه (منا) می شود و باعث اختلاف و تفرقه در جهان اسلام است هیچ تاثیری در نقش عربستان سعودی و مسئولیت و وظیفه بزرگ این کشور برای ارایه خدمت به زائران نخواهد گذاشت."

او بدون اشاره به ابعاد فاجعه منا که هزاران خانواده از سرتاسر جهان اسلام را به سوگ نشانده و انتقادات جدی را نسبت به نحوه مدیریت دولت سعودی بر مناسک حج را به دنبال داشته است، افزود کشورش که از سوی خدا مفتخر به میزبانی مکان های مقدس دردو شهر مکه و مدینه است به تلاش های خود برای کسب اطمینان از ایمنی و راحتی زائران خانه خدا ادامه خواهد داد.

اظهارات پادشاه عربستان یک روز پس از اظهارات "ترکی القیصل" برادر فرماندار مکه ابراز شد.

ترکی الفیصل نیز روز یکشنبه در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتد پرس در سخنانی مشابه پادشاه عربستان تاکید کرد مدیریت سعودی ها بر مناسک حج مساله ای غیر قابل مذاکره است.

او ارایه پیشنهاد برای مدیریت اشتراکی حج از سوی ایران را "سرگرم کننده" خواند و گفت کشورش مساله مدیریت بر مناسک حج را یک  امتیاز ویژه و یک مساله حاکمیتی تلقی می کند و بر سر آن معامله و یا مذاکره نخواهد کرد.

مقامات سعودی  از زمان فاجعه منا – به ویژه – در روزهای نخستین کمترین همکاری را با مسئولان حج و زیارت ایران برای پیگیری وضعیت صدها جان باخته و مفقود در فاجعه منا داشته اند.

پس از سفر وزیر بهداشت به مکه برای پیگیری وضعیت زائران، مقامات سعودی در حالی که چند روز از فاجعه منا می گذشت در سیاست سابق خود تجدید نظر کرده و با مقامات کشورمان برای مشخص شدن وضعیت زائران جان باخته یا مفقودی و مجروح همکاری کردند.

طبق اعلام مقامات ایرانی همچنان از وضعیت بیش از 60 زائر ایرانی اطلاعی در دست نیست و این زائران همچنان مفقود شده محسوب می شوند.

۰ نظر ۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۶
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۴
ahmad seydmohammadi

چرا به سردار همدانی "ابو وهب" می‌گفتند؟

1


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر شهید "حسین همدانی" جانشین فقید قرارگاه امام حسین (ع) دو روز پیش در سوریه به شهادت رسید. یکی از القابی که به "سردار همدانی" می‌دهند "ابووهب" است که این لقب به این دلیل است که یکی از فرزندان این شهید بزرگوار به اسم " وهب " نامگذاری شده است. 




**ابو وهب کیست؟ 


یکی از همرزمان "سردار همدانی" که خواست نامش فاش نشود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سردار همدانی اظهار داشت: به سردار همدانی در سوریه "ابووهب" می‌گفتند زیرا او فرزند بزرگش به نام "وهب" نام گرفته است. 



وی ادامه داد: سردار همدانی شخصیت بزرگی داشت که مناعت طبع، پشت کار، خوش اخلاقی و ... از ویژگی‌های او بود که هیچگاه از تلاش بازنمی‌نشست و همواره در صف خط مقدم قرار داشت. 




**ملت سوریه بیش از ملت ایران از شهادت "سردار همدانی" اندوهگین است


این همرزم شهید همدانی تاکید کرد: در سوریه "سردار همدانی" بسیار محبوب بود و بیش از آنکه امروز ایران اسلامی در غم از دست دادن "سردار همدانی" سوگوار باشد ، ملت سوریه از شهادت "سردار همدانی" اندوهگین هستند. 





**دشمنان از نام شهید همدانی هراس داشتند


"امیر خجسته" نماینده مردم همدان در این زمینه اظهار داشت: وقتی من در جلسه با مردم و فرماندهان در سوریه صحبت می‌کردم، می‌گفتند نام "سردار همدانی" برای دشمنان رعب و وحشت و برای دوستان امنیت و آسایش را به دنبال دارد و وی به " ابووهب" ملقب شده بود. 





آری ترس و وحشت سردار همدانی در دل تروریست‌های تکفیری داعش، احرار الشام، جبهه النصره، جیش الاسلام و ... دلهره شدیدی ایجاد کرده بود و این تروریست‌ها که در نامردی شهره هستند. سردار همدانی همچون مولایش امام حسین (ع) جانانه در جبهه‌های مقاومت ایفای نقش کرد و همچون اماحسین (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد. لازم به ذکر است که دو دلیل کلی برای نام ابووهب وجود دارد که یکی به دلیل نام فرزندش و دیگری به خاطر ترس و وحشتی که در دل تروریست‌ها از سردارر همدانی به وجود آمده ، است.

۰ نظر ۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۲
ahmad seydmohammadi

سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.


شهادت سردار همدانی در سوریه




روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرتیپ حسین همدانی در سوریه خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه ، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت ، عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر ، متعاقبا اعلام خواهد شد.     

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.

۰ نظر ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۳
ahmad seydmohammadi

هادی نوروزی از دنیا رفت 



هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس صبح امروز سکته قلبی کرد و در بیمارستان آتیه تهران جان باخت. هنوز جزئیات این حادثه بسیار تلخ و باورنکردنی مشخص نیست. مرحوم نوروزی در زمان مرگ ۳۰ ساله بود.

 این عارضه تلخ را به خانواده نوروزی و جامعه ورزش تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن مرحوم آرامش ابدی از درگاه خداوند مسالت دارم.

۰ نظر ۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۳
ahmad seydmohammadi

محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان و از مفقودان حادثه منا به شهادت رسید.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان از مفقودان حادثه منا به شهادت رسید.

مصطفی حاجی حسنی کارگر، استاد برجسته قرآن و برادر محسن حاجی حسنی کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از شهادت محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین المللی کشورمان در حادثه منا خبرداد.

بر اساس این گزارش، اطهری‌فرد، سرپرست کاروان اعزامی قاریان به حج تمتع نیز در گفت‌وگو با ایکنا خبر شهادت محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان را تأیید کرد.

یادآور می‌شود، دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان در اثر سوءمدیریت مسئولان عربستانی و ازدحام حجاج در سرزمین منا بیش از 3500 نفر از زائران خانه خدا کشته و زخمی شدند.

بر اساس آمار رسمی کشته شدگان ایرانی فاجعه منا به 131 نفر رسید که تاکنون 119 نفر از این افراد شناسایی شده‌اند؛ این در حالی است که مسئولان حج و زیارت ایران از احتمال افزایش تعداد کشته‌شدگان خبرداده بودند.

محسن حاجی حسنی کارگر نیز یکی از مفقودان کاروان اعزامی قاریان به حج تمتع امسال بود که پس از حادثه منا از وی خبری نبود و جزو مفقودین اعلام شده بود.

خبرگزاری ایکنا شهادت این قاری بین المللی را به مردم ایران و خانواده وی تسلیت می گوید.

اخبار تکمیلی را در همین بخش دنبال کنید.

http://iqna.ir/fa/News/3369395

۰ نظر ۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۵
ahmad seydmohammadi
۰ نظر ۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۶
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۴
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۹
ahmad seydmohammadi

۰ نظر ۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۸
ahmad seydmohammadi